Jestem sobie artystą czyli Tu Sprzedaję http://srebrnaagrafka.pl/artysci/bell

sobota, 23 kwietnia 2011

Świątecznie

Miałam baardzo ambitne plany na te święta (filcowane jajka, modelinowa święconka). Cóż, nie wyszło. Nie miałam ani weny ani ochoty nic lepić, więc skończyło się na jednym zielonym filcowym jaju, które nie jest warte wstawiania tutaj. Ale jako że coś modelinowego musi być, to przegrzebałam google i znalazłam kilka ciekawych prac innych osób :)













Niech zajączek szczodry będzie
i z jajeczkiem do was przybędzie,
niech święconka smaczna będzie,
a w Dyngusa woda wszędzie.



2 komentarze:

  1. Fajne prace...ja też nie mam czasu teraz na modelinę :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i nawzajem. Ten napis Easter jest świetny! A jeśli chodzi o czas to ja nawet mam... To znaczy w zasadzie w tym tygodniu czeka mnie test z którego muszę mieć 5 żeby dostać się do odpowiedniego profilu w gimnazjum ale co tam ;) Modelina sprawia mi większą przyjemność niż nauka. A gdy nie dostanę się na studia to będę się utrzymywać z moich rękodzieł.... Kto wie...?

    OdpowiedzUsuń