Jestem sobie artystą czyli Tu Sprzedaję http://srebrnaagrafka.pl/artysci/bell

niedziela, 13 listopada 2011

Kolczyki - donuty z niespodzianka

Małe, niepozorne, takie niby nic (no poza tym że strasznie podoba mi się ich kolor :P). Dopiero nocą pokazują swoje prawdziwe oblicze i zamieniają się w krwiożercze bestie gotowe pożreć każdego kto się do nich zbliży. Dobra... ponosi mnie troszke :P



PS: Co myślicie o nowym wyglądzie bloga? To jeszcze nie koniec zmian, ale na razie jak się prezentuje?

4 komentarze:

  1. Świecący niebieski? Dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszany z transparentnym niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm... ciekawie to wygląda, chyba muszę spróbować zabarwić swoją świecącą fimo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mhm ; P Ale fajnie one wyglądają . Jezcze nie
    widziałam niebieskiej świecącej modeliny. ; DD

    Super. ;)) Zapraszam do mnie. ;))

    OdpowiedzUsuń