Jestem sobie artystą czyli Tu Sprzedaję http://srebrnaagrafka.pl/artysci/bell

wtorek, 8 listopada 2011

Cieniowane piórka

Moje dwa debiuty na które miałam ochotę już od bardzo dawna, mianowicie: cieniowanie modeliny i pióra. Oba uważam za średnio udane, zwłaszcza cieniowanie, wyszły mi jakieś nieładne paski. Macie jakieś swoje sposoby na cieniowanie? Bez użycia maszynki bo jak na razie takowej nie posiadam :P

Ale do rzeczy: do zrobienia tych kolczyków zainspirowała mnie kumpela która strasznie lubi zbierać pióra. Nie tylko pióra, liście i tym podobne również. A ja ze zgrozą przyglądam się i kalkuluję w myślach ile w tym może być zarazków :D Ale nawet z tą manią zbierania dziwnych rzeczy z ziemi - jest świetna ;)


PS: Pobawiłam się dzisiaj troszkę kolorowymi tłami, więc kolejne fotki będą kolorowe. Obczaiłam też bajerancki sposób na zmianę koloru tła w Gimpie, więc nie muszę się przejmować czy tło pasuje podczas robienia zdjęć - wszystko zmieniam na komputerze ;]

5 komentarzy:

  1. Te piórka są śliczne, nigdzie takich nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super a jak robissz te cienie?? hmm ?
    Ale bardzo bardzo mi się podobają Zapraszam do mnie www.modelinowypamietnik.blogspot.com bardzo proszę o odp i o zajrzenie na blogga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uważam, że są śliczne :) Bez maszynki pewnie troszkę ciężej cieniować.. ja też takiej nie mam, więc jak robiłam listki do broszki, to po prostu zmieszałam dwa kolorki i wsio :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowa Hania - po prostu ułożyłam kolory obok siebie i wałkowałam tak długo, aż się a miare polączyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezusie Maryjo jakie ładne :O. Szkoda że nie mam dziurek w uszach.

    OdpowiedzUsuń