Jestem sobie artystą czyli Tu Sprzedaję http://srebrnaagrafka.pl/artysci/bell

niedziela, 1 stycznia 2012

Noworocznie

No wiec.. stary rok pożegnany, nowy powitany. Sylwester.. fajnie było ;) Troszkę się nam plany zrypały przed samą imprezą, więc powiedzmy było inaczej niż sobie wymarzyłam ale nie powiem że źle.

O minionym roku... Cóż, twórczo na pewno się rozwinęłam. Chociaż może ostatnio tego nie widać bo troszkę was zaniedbuje. Przepraszam ;)
Z nauką jest było kiepsko ale mam takie postanowienie że będzie lepiej. pewnie, już to widzę :P
Ogólnie towarzysko też nie jest źle, poznałam parę osób które troszkę mnie zmieniły mój charakter i wgl.. ukształtowały. Czy coś.
Na pewno mam z tego roku wiele wspaniałych wspomnień, cudownie spędziłam wakacje i w zasadzie starałam się wyciągnąć z każdego dnia nawet najmniejszą cząstkę szczęścia. Ogólnie.. uważam ten rok za dośc optymistyczny. Pamiętam mnóstwo chwil w których byłam uśmiechnięta, smutków było znacznie mniej.

A tak blogowo... Jestem z wami na razie troszkę ponad półtora roku. Króciutko ;) Odwiedziło mnie ponad 27 tysięcy osób, obserwuje ponad 60. Udało mi się sprzedać kilka prac. Post z największą oglądalnością widziało prawie 700 osób. Ogólnie nieskromnie stwierdze że jestem z mojego bloga dośc zadowolona, i cieszę się że go założyłam.

I tak na koniec - Pamiętajcie o Candy i oczywiście.. wszyyystkiego dobrego!!!

2 komentarze:

  1. Nawzajem, szczęśliwego nowego roku!! ;D

    PS: Chyba 27 000 wyświetleń ;) Nie osób ;D Ale ogólnie to gratulacje, twój blog jest na prawdę popularny prawie 30 tys. wyświetleń :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt, przepraszam za błąd ;)

    OdpowiedzUsuń