Jestem sobie artystą czyli Tu Sprzedaję http://srebrnaagrafka.pl/artysci/bell

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Zdjęcia.. i mały przypływ noworocznej weny :)

Przede wszystkim... Dotarła do mnie przesyłka z etsów na którą czekałam już dłuugo i zdążyłam poważnie zwątpić w to, że kiedykolwiek się pojawi. No ale jest! Zamówiłam komplet foremek do modelinowyh śmietanek (tak, chwilowo poddałam się w kwestii silikonu), malusieńkie szklane buteleczki i dwie pałeczki millefiori.. do czego jeszcze kilka dostałam gratis :D Jestem z przesyłki baardzo zadowolona.. no ale po kolei :P


Tu porównianie do tych starych buteleczk - te małe duużo bardziej mi się podobają


Moje ,,kupne" millefiori


I gratisyy! Widzicie jak dużo :D:D I są naprawdę urocze, takie dokładnie, urzekły mnie tymi szczegółami. No tylko malutkie. Na zdjęciack widac więcej niż w rzeczywistości, są serio malusieńkie ;)

Pod spodem moi ulubieńcy którzy zasłużyli na osobne fotki i okazali się przy tym wyjątkowo niefotogeniczni :P
Ale bałwan jest przegenialny



Tak z innej paki.. Nie wiem czy sie chwaliłam, ale wygrałam konkurs u anibyleco. I oto nagroda która do mnie przywędrowała :D


Pierwsze próby nowiutkich serwetek. na razie tylko jedna wartswa lakieru, ale że pewnie zabiore się za to nie wiadomo kiedy to zdjęcia wrzucam już :)


Iiiii... Nowe kostki Fimo. Fotka specjalnie na życzenie. Na zdjęciu takie mdłe wyszło.. a ten różowy jest serio przeesłodki :D


A teraz zagadka.. kto zgadnie co to ;p Albo bardziej: do czego ma służyć?


Jak ja kocham robić zdjęcia przy sztucznym świetle, po prostu... Poezja :D

Dobra.. tak standardowo zmolestuje wad o to candy!! I będę molestować aż zgłosi sie taka ilość osób która mnie satysfakcjonuje, a co!

16 komentarzy:

  1. Wg mnie... jest to oko... Jak tak się pracuje przy małych elementach... to oczy się męczą i czasem... trzeba sobie jedno chociaż wymienić ;)

    Albo na pierścionek, nie to mniej prawdopodobne!

    Gratulacje wygranej!!! Ja nie mam szczęścia do takich zabaw...

    Mi się bardzo podoba ten miętowy kolorek, a z etsy te mini buteleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ! buteleczki są przegenialne <3

    a ja w pastelowej FIMO się zakochałam. z resztą nie tylko w pastelowej ^^ mam prawie caaaaaaaaluśką gamę kolorów. kosztowała majątek ale to był dobry zakup :D

    teraz niech tylko będzie czas żeby coś stworzyć.. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te foremeczki i cała reszt :-)a to jet chyba jednak oko ja robiłam takie kolczyki na halloween

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej, one są przepiekniutkie! i w ogóle ślicznie tu masz <3
    A ja zapraszam na swojego bloga o modelinie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. oko do figurjki , albo włożysz je w fiolkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba oko:) Może do kolczyków albo naszyjnika?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. z jakiej strony zamawiałaś ?? dla mnie to zapasowe oko : pp

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ;)
    Ładne kolczyki wygrałaś ;)
    Silikon ehh spróbowałam i chyba też się poddam ;) Czekam , aż wypróbujesz foremki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. hm... Po 1: Masz świetny blog. Po 2: Gratuluję wygranej. Po 3: Fajne foremki, buteleczki i Fimo :) Po 4: To jest oko. Hm... może do breloczka, albo naszyjnika? ;)
    Pozdro ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. mam pytanie: z jakiej strony zamawiałaś fiolki i foremki ??

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm... Gdzie zniknęłaś Bell?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też się zastanawiam Agrafko... Gdzie nasza Bell mogła się podziać?

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile kosztuje ta modelina? :)

    OdpowiedzUsuń