Jestem sobie artystą czyli Tu Sprzedaję http://srebrnaagrafka.pl/artysci/bell

środa, 20 marca 2013

Wkrętki

No cześć. Nic dawno nie pisałam, bo nie mam komputera :o Ma resetowany dysk i parę innych strasznych rzeczy więc tka o sobie wegetuję na laptopach rodziców. Ale zostałam dzisiaj powiedzmy... upomniana że nie dodaję postów więc postanowiłam to zmienić. Bo zaniedbuję czytelników, etc ;) Tylko że naprawdę mam wrazenie że już mało kto to czyta. Tak, wiem to moja wina. Bo zanidbuję. Wszystko ostatnio zaniedbuję :) Ech. nie no serio, nie chodzi mi o to żeby się poużalać i żeby teraz wszyscy dodawali słit komentarze, ale po prostu blog ma to w sobie że powinien być żywy... Ja ostatnio trzymam go może w stanie śpiączki, postaram się coś z tym zrobić, ale chyba brakuje mi motywacji :o Nie tylko do pisania bloga, ale do tworzenia nowych prac głównie. No, mniejsza z tym. Macie różyczki :) Wiem, odciski palców, feeeeeee




Jeszcze tak na swoje usprawiedliwienie dodam, że nie mam zupełnie żadnych programów typu Gimp ani nawet głupiego painta, wiec wybaczcie że takie mało artystyczne zdjęcia (heh, jakby kiedys były artystyczne :o)
Enjoy



12 komentarzy:

  1. Podoba mi się na nich efekt tych palców. Wyglądają uroczo :) I rozumiem Twój modelinowy przestój, ja mam tak głównie z braku czasu, ale jak już przychodzi co do czego to czuje się pusta artystycznie i nic nie wychodzi z pod moich łapek :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Biedna ... ;<
    I nie ma czasu , i jeszcze ktoś Cię upomniał ;c
    musisz czuć się strasznie <3
    Ciekawe dlaczego nie masz czasu ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. ech znam te przestoje :) u mnie są dość częste ^^
    kolczyki są śliczne, bardzo delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam twój profil na zapytaj ;)
    To ty filcujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. BRAK WENY JA NA TO PORADZE BEDE TWOJA INSPIRACJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<103823947957958

    OdpowiedzUsuń
  6. O biedactwo ty moje ;c jak ty to przeżyjesz ? Ktoś cie upomniał. To takie przerażające. A gdybyś sie postarała, to paluszków nie byłoby widać.
    Your lovely Hejterka ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój narzeczony zawsze mówi "Co tam regularność i 3 wpisy w tygodniu. Wstawiaj raz na trzy miesiące. Będziesz ekskluzywna." :)

    Różyczki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej jestem Paulina, poradzisz mi coś? nie wiem gdzie kupić takie bardziej profesjonalne kleje do robienia polew w modelinie, ale czy klej ,, Magic " był by dobry ? ;c

    OdpowiedzUsuń