Jestem sobie artystą czyli Tu Sprzedaję http://srebrnaagrafka.pl/artysci/bell

piątek, 1 lutego 2013

forever.

No. Taki tam drobiażdżek. Źle się wypiekło, oczywiście i boję się że się rozwali. Za to jest artystycznie przerobiona fotka. Nie mam gimpa ani miliarda innych przydatnych programów, bo komputer wyczyszczony. Tzn zdjęcia zostały, ale całej reszty nie ma :o więc jestem skazana na programy w internecie i czasem ponosi mnie fantazja ^^


 śmiesznie jest. być mną. 






Wszystko już teraz będzie tak, jak powinno. W końcu musi. Prawda?

***

Jak tam u was? Ręka w górę, u kogo zamiast śniegu został basen :>

6 komentarzy:

  1. Niee, nie poniosło Ciebie AŻ TAK ;pp
    Piękny wisiorek, sama chętnie bym sobie sprawiła taki, ale zdolności (tu zazdroszczę Tobie) brak! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niektóre rzeczy są prostsze niż się wydaje ;p

      Usuń
  2. Świetny blog, nie mogę przestać czytać :) I jakże urocze serduszkowe tło :D Pozdrawiam! L.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :))
    U mnie jest jeden wielki basen :P


    :))

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki brzydkie to coś O.o
    Your Hejterka ;*

    OdpowiedzUsuń