Jestem sobie artystą czyli Tu Sprzedaję http://srebrnaagrafka.pl/artysci/bell

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Płaszczyk

Powolutku zapada decyzja na imię.. Przyzwyczajam się do mówienia do niej Mel lub Mei, różnie bywa, więc chyba Amelia zostanie.
I powstanowione - będzie jasną blondynką ;] Wy byliście raczej za rudymi, pojawiła się nawet propozycja zielonych, ale mi pasuje tylko w tym jaśniuteńkim blondzie ;]

A tu nowiutkie ubranko. Wiem, koszmarne są te szwy, ale nie umiem szyć a poza tym w moje wizji artystycznej wyglądały lepiej :P



Rękawki są za długie, więc je dziewczyna ciągle podwijała :P



 Ufff.. męcząca ta sesja. Ściągamy buty i leniuchujemy :P

5 komentarzy:

  1. strasznie podoba mi się ta lalunia! Chyba też muszę spróbować z filcowaniem na druciku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, mam dwa pytania, mianowicie:
    -Gdzie można kupić taki silikon do biżuterii i ile on kosztuje?
    -Czy to prawda, że tania modelina się do niczego nie nadaje?
    Jeśli możesz odpisz mi na maila: dalmatynczyk@buziaczek.pl
    Z góry dziękuję :}

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, fajny pomysł!
    I tutoriale fsjniutkie, skorzystam.
    Zapraszam do siebie:
    http://karina-talulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Możesz mi napisać na maila gdzie kupiłaś takiego ludzika i rzeczy do uszycia płaszczyku ? oliwianka@vp.pl

    OdpowiedzUsuń