Jestem sobie artystą czyli Tu Sprzedaję http://srebrnaagrafka.pl/artysci/bell

niedziela, 2 grudnia 2012

***********

Tak na początek
Dla jednej osóbki
Strasznie fajnej
MŁODSZEJ ODE MNIE O PONAD PÓŁ ROKU (i nie myśl że teraz ta kwestia ulega zmianie)
Najlepsze życzenia :*
Słodziaśnych przyjaciół (bo nie wiem czy mogę używać na blogu niecenzuralnych słów :|)
Dużo miłości!
Samych szósteczek, zwłaszcza z matmy :*
I spełnienia wszyyyystkich marzeń!
I żeby zawsze było słodko
I żebyś zawsze była szczęśliwa ♥


(kradne profilowe z fejsbuka bo wszystkie przypałowe foty są zbyt przypałowe żeby je publikować)




No. Kto się dołącza do życzeń?


A te takie gwiazdeczki w tytule to śnieg. Nie, nie myślę, że nie macie okien ale chcę tak jakoś upamiętnic śnieg. Nawiasem mówiąc, mam juz internet. Czekajcie na nowe posty :*







Śniegowo!




Czy wam też ta piosenka kojarzy się z nimą :D? Bo nie chciałam wstawiać Last Christmas, wiecie, to taki zbyt banalne 








3 komentarze:

  1. mnie ta piosenka mega dołuje, nie wiem czemu ale tak jest.

    OdpowiedzUsuń
  2. o skarbie !!!!! <3
    Dziękujeeeee !!!! Za tak zajebiste upamiętnienie moich urodzinek :P
    Nie żeby ten wpis przypomniał mi o pewnym blogu.. ? :P Wiesz o co mi chodzi ? :D Sisssss i te sprawy :D
    Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie ni ma śniegu :( ale oczywiście przyłączam się do życzeń :*

    OdpowiedzUsuń