Jestem sobie artystą czyli Tu Sprzedaję http://srebrnaagrafka.pl/artysci/bell

czwartek, 15 listopada 2012

muzycznie

A więc. Planowałam dodać coś hendmejdowego najpierw, mam już nawet stworzone parę drobiazgów. Ale wracam ostatnio do domu o takich porach, że o jakimkolwiek świetle mogę zapomnieć, rozumiecie. Więc dzisiaj będzie o muzyce. Bo w pewnym sensie to też jakieś tam moje hobby, ciężko mnie spotkać poza domem bez słuchawek w uszach (o ile nie idę akurat z jakimiś fajnymi ludzikami). Ogranicza mieć dość mocno transfer, bo uniemożliwia używanie youtube i ściąganie muzyki. No trudno, jakoś żyję :) Tego posta piszę już od jakiegoś czasu, po trochu coś dopisuję i stwierdziłam że muszę go podzielić na kilka części. Więc dzisiaj pierwsza. Możliwe że niektóre utwory były już na blogu a po prostu tego nie pamietam, bądź stwierdziłam że zasłużyły na dodanie jeszcze raz :) Enjoy!


1. Hah, kawałek którym torturuje moich znajomych i mam na niego wieczną faze
I cannot turn my back 
I've got to face the fact 
Life without you is hazy 



2. Bo kojarzy mi się z wyciem i udawaniem że umiemy śpiewać. A no i jeszcze z przeukochanymi lekcjami zartu w gimbazie <3



Tonight
We are young
So let's set the world on fire
We can burn brighter than the sun


3. Bo ferie, Włochy, parzenie herbaty w garnku, dzikie melanże i Sunbitter 


It's like wishing for rain as I stand in the desert,
But I'm holding you closer than most,
'Cause you are my heaven.


4. Taka max smutna. Bywało smutno... co nie?



A teraz zamknij oczy swe
Dotknij tak jak tylko mnie
Nie bój się, to tylko sen
W sen nie trzeba wierzyć


5. Bo kojarzy mi się z osobą, z którą kiedyś się przyjaźniłam.



a miało być tak pięknie
miało nie wiać w oczy nam
i ociekać szczęściem
miało być "sto lat! sto lat.


6. Nie wiem w sumie za co... też są wspomnienia... ale to jeszcze z podstawówki o.O to chyba już nieważne ;)



An enchanted moment,
And it sees me through
It's enough for this restless warrior
Just to be with you


7. BO WAKACJE, WAKACJE, WAKACJE <3
WAKACJE
I JESZCZE RAZ WAKACJE
WIELBIĘ NASZE WAKACJE <3

leżymy na trawie i boimy się drzew. Pamiętacie?



Tych ranków jak febra
- u okien twych jak żebrak -
Siedziałem za drzewem nie raz
Tych gwiazd spadających
- pijanych gwiazd na stos -
Nocą gdy będę umierał
Szeptem na ucho powiem że

Że ja, ja się tego wyrzekam...

8. Bo jest zawsze, kiedy najbardziej zmulamy, kiedy się najbardziej cieszymy. No zawsze jest ;) I TELEDYSK <3




You know I've seen a lot of what the world can do 
And it's breaking my heart in two 
'Cos I never want to see you sad girl. don't be a bad girl, 


9. I szósteczka z zartu <3 Wierzycie, że śpiewałam to przed NAJWIĘKSZĄ DUPĄ W SZKOLE :D?



And now all your love is wasted
Then who the hell was I?
'Cause now I'm breaking at the bridges
And at the end of all your lies
Who will love you?
Who will fight?
Who will fall far behind?


10. BARBARA, SPECJALNIE DLA CIEBIE <3 WCZEŚNIEJ TU TEGO NIE BYŁO ALE STWIERDZIŁAM ŻE... PO PROSTU MUSZE!!!!!!



soooomewhere over the rainbow

No na dzisiaj tyle. będą jeszcze takie posty. Może niektóre rzeczy niewiele wam mówią.. dla mnie to troszke forma pamiętnika ;)


8 komentarzy:

  1. ehhehehehhehehehehehheh kocham to <3 i mój ulubiony piosenkarz i jego paluszki-MAGIC :O

    love love love !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. jejciu słodko ,masz talent nie tylko do tworzenia dzikich rzeczy ale też do pisania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog:) Jestem twoim fanem !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. hahhahahahahhahaxD kocham ostanią nutę+ zadroszcze przyjaciół!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. mamy podobne gusta muzyczne:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny gust muzyczny!
    Fajny pomysł na notkę :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1,2,5 to moje kawałki ( w sensie kojarzą mi się z dobrymi fazami z mojego życia) :D
    A Happysadu też bardzo słucham, i wydaje mi się, że to taki najlepszy (współczesny?) polski, rockowy zespół ;)

    OdpowiedzUsuń